elanur çalık

elanur çalık
@elaclk12
Mutlu son diye bir şey var mı? ... Evet, bu soruya ne cevap vereceğimi bilmiyorum.
Sayfa 423·Kitabı okudu
elanur çalık
Eğer mutlu son olsaydı "son" olmazdı..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
8/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2017 13. kitabı
Okudugum bir kaç kitapınından en beğendiğim hatta baya beğendim bir kitap. Bu kitap okudugum için en az 4 kitapını aldım ama bu kitap kadar has aldıgım bir kitap olmadı. Bir nefesde okuyabiliceğiniz dili oldukça akıcı sürekliyici bir kitap. Yoğun duygusal ve aşk kokan güzel bir hikayesi vardı. Muhakkak okunmalı diyebilirim.
Edebiyat
Aşkla KalKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20164,505 okunma
elanur çalık
Bu kitabı ben de okudum kahraman tazeoglunu ben de severim ama ben bu kitabını pek begenemedim. "Vazgectim" kitabı daha güzelime geldi. Okumadıysan tavsiye ederim:)
Geceye bir söz bırak desem Ne yazardın??
elanur çalık
Söz