Şu size de oluyor mu? Mesela bir şarkı keşfediyorum. Sanatçının albümlerine dönüp bakıyorum belki başka şarkıları da severim diye. Ama öyle olmuyor. Yalnızca o şarkı bende farklı bir his uyandırıyor. Onca albüm, şarkı arasında sadece o şarkı…
“Gördünüz değil mi?” dedi Abdi Ağa. “Gördük” dediler. “Bu tabanca kızın elindeki, Veliyi vuran tabancadır. Kız Veliye ateş etti. Veli yere düşünce, tabancada kızın elinden toprağa düşüverdi. Yerden tabancayı Hacı aldı. Kızı da Hacı tuttu. Hepiniz gördünüz bunu. Öyle değil mi hacı?”