Anksiyete bozukluğu olan kişiler genellikle korkutucu buldukları durumdan kaçınarak bunu başarırlar, ancak uzun vadede bu yalnızca kaygıyı arttırır, kırılması zor bir döngüye neden olur çünkü beyniniz oldukça hızlı öğrenir; endişe, durumdan kaçındığınız anda azalır, bu nedenle, kendinizi daha iyi hissetmenin tek yolunun kaçınma olduğu gibi yanlış bir fikri tetikler. Aslında endişelendiğiniz duruma nazikçe maruz kalmak ve korkularınızla yüzleşmek ilerlemenin en iyi yolu olabilir.
Güvenlik birincil öneme sahiptir -hayatımız tehdit altındaysa cebir yapmanın bir anlamı yoktur; içgüdüsel, duygusal ve son olarak düşünen beyin hiyerarşisiniz hatırlayın.