Daha önce serinin 3. kitabını okumuştum ve çok da beğenmemiştim. Bu kitap diğerine göre daha iyiydi ama yazar belli bir düzen içerisinde yazıyor. Yani karakterler ilk başta birbirlerine karşı olumsuz duygular içerisinde oluyorlar. Sonra empati duyarak sempati-hoşlantı oluşuyor. Sıradaki aşama görevleri ve sorumlulukları dolayısıyla duygularını görmezden gelme, ket vurma. Son aşama ise, sorun çözülünce hatalarını anlayıp her şeyi yoluna sokup sonsuza kadar mutlu olma. 2. kitabı okumadım ama o da büyük ihtimal bu şekildedir. Tahmin edilebilecek bir kitap (seri). Ayrıca erkeklerde uzun saç hayırr (fantastik kitaplarda göze fazla batmıyor ama olmasın ya) Luella'nın şifacı olması ve mesleği ile alakalı kısımlar güzeldi. Kanca (kurt) çok şekerdi, renk kattı. Eldas'ın baştaki hareketleri ile sondaki hareketleri arasında fark var, normal olarak karakter gelişimi gösterdi. Beklentiyle okunmamalı.