bunu sadece alıntılamak için paylaştım. böyle düşündüğüm anlaşılmasın. aksine, bu çok yanlış bir düşünce şekli. ne demek, ne yaşarsak yaşayalım? bir insan nasıl bu kadar benliksiz olabilir, nasıl bu kadar "aşk" diye yanıp tutuşup kendini unutabilir? böyle şeyler yazılmasın diyecek seviyeye getiriyorlar beni. yazık gerçekten.