Bana Sunay Akın kitaplarını anımsattı. Hani Sunay Akın da bir olaydan, bir kişiden bahsederken konunun sonunda aslında bu kişi şu kişidir diye bize acayip bir tesadüf sünüyor ya hah işte öyle.
Bu kitabı ve serinin diğer bir kaç kitabını lisede okumuş ve çok beğenmiştim. Tabi o zamanlar liseli bir kız olarak beğenilmeyi, arkadaşlarımın arasında popüler olmayı, sevgililikleri falan önemsiyorum. Bu da ne eksik ne fazla tam bir liseli kız romanı olmuş. Tekrar o günleri hatırlamak, biraz eğlenmek ve bir de kütüphanemde bulunsun istememden ötürü tekrar edinip okudum. Yaşımın 30 olması hasebiyle biraz çocukça geldi ama tekrar keyif alarak okudum.