Aman Allahım !! Kitabı yeni bitirdim ve bitmesine rağmen hala etkisindeyim. Uzun bir süre de böyle kalacağımı düşünüyorum . Kitaba nasıl yorum yapacağımı bilmiyorum . Mükemmel mi desem berbat mı desem bilemedim. Yanı kitap çok güzeldi. Ama James Dashner bu kitapta en sevdiğim iki karakteri öldürdü. Ben bu kitapta çok fazla duygu patlaması yaşadım. Yanı yazar karakterlerin duygularını bize de en yoğun şekliyle yaşatıyor.Serideki şu ana kadar okuduğum 3 kitaptan kesinlikle en güzeliydi bence . Yazarın kalemine ve düşünce gücüne hayran kaldım. Seriyi bitirip de bu mükemmel evrenden ayrılmak istemiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya bir kitap bu kadar mı mükemmel olur . Leigh bardugo ' yu çok tebrik ediyorum. Mükemmel bir evren , kusursuz bir kurgu yaratmış. Grisha serisinin en iyi kitabıydı bence. Sonu çok iyidi. Bitmesini hiç istemiyordum. Tekrar başa dönüp okumak istiyorum. Çok güzeldi kesinlikle. Çok baglandım ve çok sevdim grisha evrenini . Ellerine sağlık Leigh Bardugo ♡
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Novella Dinamik Yayınları · 20184,802 okunma