"Ben sana hep üşüyordum, çünkü kıştım..
Nakıştım, bakıştım.. İnkâr etmiyorum da bunu..
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım..
Ve lütfen inkâr etme;
Sana en çok ben yakıştım.."
Özdemir Asaf
Yemek masasında elinde sigara ile sistemin kölesi olmamaktan bahsederken, sırf patronundan aferin almak için, mürekkebini iyi insanları acıtmak için harcayan insanlara üzülüyorum..
Bütün mutluluklar geçicidir. İster bir hafta sürsün, ister ömür boyu.. Son gün geldiğinde aynı gözyaşları dökülür ve bir gün daha sürsün diye cehennem ateşlerine razı olunur.