..Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var;
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür değidiğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır.
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana..
İnsanın limanı olmalı dalgalarından düşüp de duracağı.
Gelgitlerine değen kumsalı, kumdan kalelerden de olsa umutları…
Ansızın gülüşlere saklı tebessümleri bir de hakiki duruşları…
Gecelere gizlenmiş susuşları, kelama dökülmemiş umutları birde..