Hani bir kitaba başlar, günlük hayatınızda onu ara ara okudukça, bir kendi hayatınız bir de roman karakterinin hayatı arasında gider gelirsiniz de, roman bittiğinde tamamen kendi hayatınıza geri dönmekte zorlanırsınız ya ... Romanın son sayfasını da okutup bitirdikten sonra , hayatınızda bir eksiklik bir sıradanlık hissedersiniz ya..
Her okura, her kitapta bu duygular nasip olmaz... Okuyucu, yazar ile kalp bağı kurarsa, o romanı yaşıyormuş gibi okursa, karakterler sanki etrafında dolaşıyormuş gibi hissediyorsa ortaya çıkan bir duygudur bu... Ve çok güzeldir... İşte böyle hissediyorum şu an. Roman bitti ve ben normal hayatıma dönerken içimde koca bir boşluk...
Sinekli BakkalHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 202222,9bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rabia, ömründe bir köşe daha dönmüş gibi. Köşeleri O hiç sevmez. Dönerken insan, asıl kendisini arkada bırakır. Köşenin bu tarafında başka bir insan oluverir.