İnsanların sapkınlığına karşı Hakk’ın merhameti gibi geceye düşen yağmur.. Toprağın, üzerinde yaşanan kirliliklere tahammülü kalmamış da melekler yardımına koşuyor sanki.
Kitaba çok geç kalmışım, herkesin en az bir kez okuması gerektiğini düşünüyorum. Kitap yazarın ikinci dünya savaşı sırasında Nazi kamplarında yaşadıklarını tüm gerçekliğiyle anlattığı bir bölümle başlıyor. Takip eden bölümlerde yarınımızın nedenini bugün kendimizde bulabilmeye yönelik geliştirdiği logoterapi yöntemini anlatarak devam ediyor. Sorumluluk duygusunun yaşama tutunmamın anahtarı olduğu gerçeği ile birlikte sevginin ruhsal bağlamda ve kişiliğimizin oluşmasında ne denli büyük bir rolü olduğunu vurguluyor. Kısa olmasına rağmen sürükleyici ve etkileyici bir kitaptı. İyi okumalar.