Elif

Elif
@elfatc·
·
sabitlendi
Bendeki “Ben” dostum, sessizliğin içinde yaşıyor ve sonsuza dek orada kalacak, anlaşılmamış, gözlerden uzak.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey gönül, gidenden ümidini kes! Kaçan bir hayale benziyor herkes, Sanki kulağıma gâipten bir ses; Buluşmalar kaldı mahşere diyor.
Sayfa 332
Zonklayan başım benim, kan pıhtısı, cerahat; Ona yastıkta değil, secde yerinde rahat…
Sayfa 286