Bazen insanın kafa dinlemeye o kadar ihtiyacı olur ki.. Dışardan bakanlar “Neyi var acaba?” diye düşünür, sen “Ne zaman?” diye düşünürsün. Ne zaman mutlu olacağım, ne zaman başımdaki derdin dermanını bulacağım, ne zaman gönlümdeki yanımda olacak, ne zaman Rabbim gönlüme "İnşirah Ferahlığı" verecek?... Örnekler çoğaltılabilir. Her şey zamanında güzel. Belki de sen gül yaprağı istiyorsundur lakin Rabbin seni bir 'Gül Bahçesi' için bekletiyordur. Göklerde gizli olanı kimse bilemez, bizim için en hayırlısını O'ndan başkası bilemez. Sabret iyi yürekli'm.. Beklediğine değecek.. 🌹🖤