İçimde büyük bir özlemle bir yerlere, insanların birbirlerini daha az yedikleri, daha az kavga ettikleri, Tanrı'dan böylesine inatla, bunaltıcı isteklerde bulunmadıkları, insanları böylesine sık, cezalandırılmakla korkutmadıkları bir yere gitmek istiyordum.
(...) sanıyorum daha o zamanlar basit bir gerçeğin farkındaydım: Henüz kötü bir şey yapmamıştım, bir suçum olmadan cezalandırılmazdım, başkalarının günahlarının hesabını da ben vermek zorunda değildim.