Yıllar önce okuduğum, hatta bir gül almak için annemin bir kaç hafta kölesi olmama vesile olan ancak şimdi beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğratan bir kitap. Okumanızı tavsiye etmem demek istemiyorum. “Nasıl kitap yazılmaz?” sorusuna güzel bir cevap.