Edebiyat dediğin tablodur, yani bir ölçüde tablo ve aynadır; ifade etme tutkusudur, son derece incelikli bir yergidir, bir ibret öğretisidir ve dahi bir belge niteliğindedir.
Bu eksik, sana ait değil, bana ait... Bende inanmak noksanmış... Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için sana âşık olmadığımı zannediyormuşum... Bunu şimdi anlıyorum...