"Seni yazmalılar
seni kimse tüm gerçekliğinle anlayamaz,anlatamaz
ama olsun;seni yazmalılar.Okuyanlar ise hiç tanımadıkları sana hayran kalmalılar"
+Hmhm
"Senin için seni,ben yazacağım"
Ln ağğğğğğ bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum kitap MÜQ harbiden okumayani dövüyoruz. Dila askm ile birlikte. Kitap alıntılarını paylaşıcam asklar<333333
Ölüler KonuşamazDilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20228,1bin okunma