… Fakat yalnızlığı bu kadar güçlü hissedeceğimi hesaba katmamıştım. Resim çizerken , hayata ara verip kitap okurken , hep düşünüyorum. Sorguluyor, kendimle kavga ediyorum. Sanırım bunda okuduğum yazarların payı büyük. Belki çok okumak , sandığımız kadar iyi bir şey değildir ha ?
Gecenin uçlarından damlayan sessizlik, biraz sonra göreceği kâbusları silahlandırıyordu. Pencereyi kapatıp, ruhunun her şehrini istila eden keskin uçlu soruların üstüne uzanarak gözlerini kapadı.