leyla'nın ve hayatındaki 5 insanın hayatı beni etkilese de kitap akıcı ilerlese de konuları biraz vasat buldum, aslında sanki hayatlardan çok türkiyede yaşanan sorunları özelilkle Din konuları göz önünde tutulmaya çalışılıp çok önem verilmeden geçiştirilmiş, beyin ölümünden sonraki anlatımlar da bana biraz zoraki geldi,