elif xanım

elif xanım
@elifcelkk
peykerekî: antîk, derîzî û mîtolojîk im, nêm ji min dihere
Bu zayıf duruş sana yakışmıyor! Kendine gel! Ölüm bu hayattan daha iyi değil mi Kevok?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümü de dünyada yaşıyormuş insan Gövdem kalbimin darağacı...
Yağmur yağıyor Ömür hanım gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...
Batı'ya elektrik, yol Doğu'ya jandarma, karakol
İnsanların güzelliği, dillerinin güzelliğiyle ölçülür.