everything has changed.
Sic semper tyrannis
r/ İspanyol Meyhanesinde Seni Aradım..
Then love shook my heart like the wind that falls on oaks in the mountains. Sappho
my tears ricochet
Geçmişteki ünlü çapkınlardan birinin pek sevdiği bir deyimi tekrarladım: Bir zamanlar Puşkin de söz etmişti o çapkından:
"Bize mi kalmış o çiçeği koklamak?"