sanırım ben Gökçen'e başlama kararı aldım..... çok yakın zamanda da bir arkadaşım kitabın korkunç olduğundan bahsetmişti eleştiri okumaları için üç kitap arasında kalmışken son olarak Gökçen okuma kararı aldım okuyanlar kitap hakkındaki düşüncelerinden bahsederse sevinirim çünkü ilk defa bir kitabı sırf eleştirmek için okuyacağım ve beğenenler niçin beğendi beğenmeyenler niçin beğenmedi çok merak ediyorum