buglem

buglem
@eliffbugelm
when skapova(m) said "olan oldu ama niye olur gibi oldu bu anlamadım" i really felt like that
ekimin başında bırakmıştım spotify pie'a bakmaya ama son bir ay içerisinde liste tamamıyla değişmiş yerini koruyan tek şey skapova(m) 😝✊🏿 (dinleme yaşım da 40 çıktı btw)
Müzik
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
ağacımı süsleyip mesaj bırakırsanız çok mutlu olurum, yeni yılda açılacak mesajlarınız 🙏🏿 decomytree.com/home?hashedId=3...
1000Kitap
Kördüğüm
- kördüğüm - saatleri saymayı bıraktım gittiğinden beri hangi mevsimdeyiz, günlerden ne bilmiyorum ben her gece giderken geride bıraktığın kar küresinde yağan karda ıslanıyor, üşüyorum zamanla diner dedikleri yaralarim yelkovanı da akrebi de boğuyor kanıyla gözlerim yollara takılı, yürüyoruz bazen sonra ağırca soluyor mutluluklar yokluğunla baş başa kalıyorum kulaklarım sürekli zil de kapımı çalıp da döndüm demeni bekliyor beynim ızdırap içinde, merhamet göster duyduğu her kahkahayı sen sanıyor saçlarım ellerine hasret şefkat bekleyen bir yetim gibi boynu bükük bir dokunsan düzelirim biliyorum ama sen yokken çarklarım hep kırık, hep bozuk ve bak… içimde senin adınla atılmış bir düğüm var, çözmeye kalksam boğazıma dolanıyor çeksem acıtıyor, bıraksam büyüyor kördüğüm oldun ne gitmeyi biliyorsun benden ne de kalmayı tam beceriyorsun
Şiir
Vedalar zordur
-vedalar zordur- gidenin ayak sesleri, içinde bir bir sönen sokakların yankısıdır. ışığı unutmuş bir şehir gibi kalırsın; müzik susar, zaman bile nefesini tutar. gözlerin bir boşluğa asılı durur, “yine mi eksildik?” diye fısıldarsın kendi kendine; kimsenin bilmediği o küçük yaraların tavan arasından sarkar, tutunacak yer arar sözlerin. vedalar var ya… hiçbirinin kapısı yumuşak kapanmaz. kalbine çarpar önce, sonra evin içindeki bütün sessizlik, bir anda başlar gürültü yapmaya. zordur vedalar; iki bakışı aynı çizgide buluşturamaz, iki kelimeyi yan yana getiremezsin. ruhunda gülmeye benzeyen ne varsa bir bedene hapsolur, nabızdan ibaret kalır. gitme demek istersin, ama dilinin ucunda bekleyen o lanet gurur
Şiir
bu ay kasım özeti ve aralık tbr atmayı düşünmüyorum çünkü rezalet vir aydı iki aydır asla hedeflerime ulaşamıyorum o yüzden aralıkta isteğim okuma hedefime katıp da okuyamadıklarımı okumak bir de eleştiri okumalarına başlayabilirim belki (evet rs'deyken beni rs'ye daha da gömecek kitaplar okuma hastalığım var) bir de bu hafta kitap sınavım var ama okumadım 🤧 Allah yardımcım olsun verimli bir ay geçiririz umarım
1000Kitap