Birine duyduğunuz nefret bile ondan soğumak kadar kötü bir duygu değildi. Çünkü bir insandan soğuyacak kadar uzaklaştığınızda ona dair hissettiğiniz hiçbir şeyin anlamı da kalmıyordu.
okulun ilk haftası öyle güzel şamarladı ki kitap bile okuyamadım doğru düzgün Hainin Mührü 2'ye inceleme yazacağım demiştim yazamadım bugün yazarım diye düşünüyorum