"Sen bitki çayı mı seviyorsun?"
"Normal, siyah çay da severim ama papatya çayı içiyorum genelde," dedim uzanıp kutuyu alırken. "Sana da alalım mı? Sinirliyken ya da stresliyken çok rahatlatıyor. Belki iyi gelir?"
Bakışlarını kaçırdı. "Ben görmeden koy arabaya papatya çayını." Anlamsızca ona baktım. "Rizeliyim ben İzgi. Normal çaydan başkası ihanet sayılır!"
Hainin Mührü 2 birincisinden kat kat daha heyecanlı ve daha güzeldi ama sonu................... acilen 3. kitaba ihtiyacım var en acilinden ulaşması lazım bize
(btw kitaba inceleme yazmayı planlıyorum ama ne zaman yazabilirim bilmiyorum ama bu akşam yazmaya başlarsam ya yarın akşam ya da pazartesi günü okuldayken yüklerim)