buglem

buglem
@eliffbugelm
when skapova(m) said "olan oldu ama niye olur gibi oldu bu anlamadım" i really felt like that
Çünkü en çok da benciller korkardı. Kaybedecek en çok şey onların olurdu ve paylaşmayı bilmezlerdi. Ama benciller bile yardım etmeyi deneyen birinin hor görülmesini anlayamazdı. Bunun, zorbayla birlikte zalim olmaktan bir farkı yoktu.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ama eskilerin rivayetine göre, zulüm ve vahşet, bazen sadece bir çağrı beklerdi.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Alıntı
"Bana fayda sağlarsan karnın doyar. Bana fayda sağlarsan seni korurum. Lider mutluysa toplum da mutlu olur. Liderini mutsuz edersen buna pişman olursun," diye sıraladı Hoki, basitçe. Düşününce gerçek bir toplumdan pek de farklı sayılmazdı...
Sayfa 91·Kitabı okudu
Alıntı
Çünkü hayatın Hodbin'e öğrettiği bir başka ders ise umut etmenin tek başına hiçbir işe yaramadığıydı. Umut, çabayla buluşmadığı sürece yarımdı.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
Birilerinin karnı doyarken birileri hep aç kalırdı. Birileri rahat bir yerde yatarken birileri sürünerek tanrılarından merhamet dilenirdi. Hayat buydu. Toplum buydu. Adil olmasını umduğun bir rekabetti ve vicdanlı olanlar, her zaman yenilirdi...
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı