Elif

Elif
@eliffcco
Kus uctukca genisliyor gokyuzu demisti Rilke; Belki hayat da yasadikca.Boyle seyler dusun,delirme.Kimse duymaz cunku bu gurultude.
Hayat bu derece manasız ve insan dünyaya boş durmak için gelmiş olamazdı.
Reklam
Sonra en mühimi: Kendini halinden şikayet etmeye alıştırma! Ömrünün sonuna kadar dövünsen bu hayatın cefası tükenmez;kendine etmiş olursun.
Hapishane ancak serseriler,köylüler ve aşağı tabakadan insanlar içindi; bir Hilmi bey’in oğlu,adam öldürse bile onlarla bir tutulamazdı.
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil,içindedir
Ancak öyle anlar olur ki, yaşama tutkusu beni sarıp sarmalar, işte o zaman aklımı yitirmekten korkarım. Doya doya, delicesine yaşamak istiyorum ben!
Reklam