Ne demiş insanoğlu? O insanoğlu ki ne kadar ahmaksa o kadar da akıllıdır. Ne demiş?
- Ne demiş? diye sordu hütütler başı.
- "Düşmanın karıncaysa da hor bakma." demiş.
Zamanların hem en iyisi hem de en kötüsüydü. Bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hem de umutsuzluk kışı. Her şeye sahiptik hiçbir şeyimiz yoktu.