“Hayatta sadece bir kez,” dedi gecenin karanlığında yürürlerken, “sadece bir kez kendini göreceksin ve bu hayatının en mutlu ya da en acı anı olacak.”
…
“Bu oldu mu peki sana?” diye sordu adam. “Hiç gördün mü kendini?”
“Hayır,” diye cevap verdi kadın. “Hâlâ
arıyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eşin var, aşiyanın var, baharın var ki beklerdin
Kıyametler koparmak neydi ey bülbül, nedir derdin
O zümrüt tahta kondun, bir semavi saltanat kurdun
Cihanın yurdu hep çiğnense , çiğnenmez senin yurdun!