nefretin ortasında, içimde, yenilmez bir sevgi olduğunu buldum.gözyaşlarının ortasında, içimde, yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum. karmaşanın ortasında, içimde, yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. tüm bunların içinde fark ettim ki kışın ortasında, içimde, yenilmez bir yaz olduğunu buldum. ve bu beni mutlu ediyor. çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde, onu gerisin geri yollayan daha güçlü, daha iyi bir şey var demektir.
bir insan karşı tavır alabilirsiniz ya da kızıp aşağılayıcı sözlerle onu incitebilirsiniz, hatta fiziksel saldırıda bulunup hastanelik edebilirsiniz, ama onun varlığını yok farz ettiğinizde ona katlanılması en zor duyguyu yaşatırsınız.