Çok sıkıntılı bir kitap okurken düşündüğüm tek şey eğer gençler bu tür kitapları okuyup ve bunlara göre bir hayal dünyası oluştururlar sa gerçekten içinden çıkılmaz ve donulemiyecek durumlar olabilir. Yazar sena hanim a ufak bir eleştiri bu kadar entrika ve aldatma yerine fantastik eğitici gençlerimizi bilim e eğitime ve dinimize yönlendirecek romanlar yazarsanız daha iyi olur diye düşünüyorum kitabınızı gerçekten gençlik çağındaki insanların okumasını sakıncalı buluyorum bu benim kendim fikrim.