... bazen bana kızıp kapıları çarpıyor, çıkıp gidiyordu. Ama aslında gidemiyordu... Nereye gitse kendisini de beraberinde götürüyordu. İşin içinden çıkamıyor, ama çıkıp da gidemiyordu.
Karadan ayrılmak için denize çıkmak gerekir; ama denizde olduğumuzun tadına varabilmek için de denizden karaya bakmak esastır.
Öldüğümüz için mi hayata bakıp duruyoruz yoksa?
Yaşasak ölüme bakardık.