e l i f ༄

e l i f ༄
@elifirlll
her zaman kahraman olmak zorunda mısın?
yks bittiğine göre roman dünyama tekrar dönebilirim, şükürler olsun 🥹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
niyet ettim kitaplığımda hâlâ okunmamış bir hâlde beni bekleyen mücevherlerimi okumaya... bu ay çok kitap bitecek, çok!
bu ay benim "anime ayım" olacak! en az 10 manga + 3 anime bitirmek istiyorum, hedefim olsun!
Sayın Cemil Meriç sayesinde bir elimde kitap bir elimde kalem, her cümleyi çize çize okumaya çalışıyorum. Ne kadar yorucuymuş sizi anlamak...
"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." Saygı ve sevgi ile anıyoruz paşam... Mustafa Kemal Atatürk