elif

Sadece her şey gelip geçiyor. Şimdiye kadar pantomim sayesinde yaşamayı sürdürdüğüm bu insan dünyasında, gerçek olduğunu düşündüğüm tek şey bu.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne dersin? Uçsuz bucaksız gökyüzüne bak! Bunun içinde küçük bir noktasın Bu dünyanın neden döndüğünü anlar mısın?
Sayfa 80·Kitabı okudu
Ama ben, o kızan insanların yüzünde aslanlardan, timsahlardan, ejderhalardan daha korkunç bir hayvanın gerçek doğasını görürdüm.
Sayfa 15·Kitabı okudu

elif

, bir kitap okudu
9/10
·64 syf.·
2022 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
"Ben 4 kişiyim: 1 ben, 2 içimdeki, 3 aynadaki, 4 kalbimdeki... Ben'i geç, içimdeki zaten deli, kır aynadakini. Ya kalbimdeki?" - Paul Auster