Anlatmak, yaşamaktan üç kat daha yorucu. Çünkü olanları anlatabilmek içi yaşamak ve hatırlamak gerekiyor; her biri birbirinden ağır ve zahmetli. Güzel başlayan fakat acıyla biten hatıraları kim anlatmak ister ki?
Hiçbir şeyin geçtiği yok; geçen sadece ödeme günleri, bank sıraları, ilaçların son kullanım tarihleri, yiyecek içeceklerin marketlerdeki raf ömürleri ve öyle şeyler. Aslında sadece ömrümüz.