Çok etkileyici bir kitap. Okurken ileride neler olacağını merak ettiğim için elimden düşürmeyip bittiğinde üzüldüğüm bir kitap. Herkese tavsiye edilir :))
Bu yazarın inceliklerini fark edemeyenler kitaplarını beğenmiyorlar. İnceliklerini fark edenler yazara hayranlar. Ülkede Murat Menteş'in inceliklerini fark edenler olarak bir grup oluşturulmalı :)))