Elif

"Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
 “Kendimiz sandığımızdan çok daha zenginiz; ama bizi oradan buradan alarak, dilenerek yaşamaya alıştırmışlar. Kendimizden çok başkalarından yararlanmaya zorlamışlar bizi.”
"Vah, vah! Nasıl olur da insan bir şeyi Kendinden daha çok sevmeye kalkar?"
"Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden yoksun kalınca, hiçbir zevki tatmamaya karar verdim."
"Bir gün bu dağları aşacaksın aklına da kalbine de ayaklarına da inanamayacaksın, bir gün o sızı dinecek kendinle en baştan tanışacaksın."