Elif

"Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum."
“Acaba şuanda o ne düşünüyor? Herhalde beni değil... - Niçin?.. Onun kafasında bir müddet yaşamak için neleri feda etmem ki? - Her şeyi...”
Victor Hugo'nun dediği gibi: "Yerini vaktinde terk etmeyi bilmek gerçek olgunluktur; sadece âcizler kalmakta ısrar eder."