Uğursuzluk belirtisine gelince, yok böyle şey.Kaderin bizlere önceden haberci göndermek gibi bir huyu yoktur.Bunu yapmayacak kadar bilgedir o ya da acımasız.
Şimdilerde çoğu kimse bir tür ilerlemiş sağduyu yüzünden ölüyor.İş işten geçtikten sonra farkına varıyorlar ki insanın pişman olmadığı tek şey hatalarıdır.