Elif

Elif
@elifturpcuoglu
Sanki iyileşmek için kötüleşmem gerekmişti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir akıl çağının kafirliği.Doğruyu görür ve onaylar ama yanlışı yaparım.
İyilik içten gelir,seçilen bir şeydir.Kişiye seçme hakkı tanınmazsa, o kişiliğini yitirir.

Elif

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
19 saatte okudu
·
2021 19. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Alınan yaşın da tüm duygular üzerinde özel ve hafifleştirici bir etkisi var.Ölümün gölgesi yolunuzun üzerine simsiyah düştükçe, olaylar gözünüze eskisi gibi batmıyor, derin duygularınıza artık aynı şekilde seslenmiyor, tehlikeli gücünden çok şey kaybediyor.Yaşlanmak, geçmişten artık korku duymuyor olmaktan başka bir şey değil zaten.