Ah! Bir de insanlardan daha çok severim kedileri. Onların tatlı imparatorluklarında yaşadıktan sonra, insanların 'devlet' anlayışını kim sevebilirdi sahi?
Bilmiyorum. Net olmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Durduk yere, henüz kendimle bile aramda bu kadar boşluk varken, yazı yazmak bu kadar zorken, konuşmak, hatta nefes almak bile bu kadar zorlarken başkalarına kendimizi anlatmaya çalışmak?