elif

elif
@eliiffyy
insanlar kötüydü bende kitaplara sığındım
madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
artık nettim, farkına varmıştım; ben kötü bir insan değildim, niyetim iyiydi ama davranışları bilinçsizdi!
Sayfa 101·Kitabı okudu
Alıntı
yaşamın akışının gizemine ve muhteşemliğine inanıyorum. kadere inanıyorum.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı
“iyi ki el âlem ne der korkusuna teslim olmadım,”
Sayfa 73·Kitabı okudu
Alıntı
ben elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, bundan sonra ne olacaksa kabulümdür
Sayfa 63·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam