elif

elif
@eliiffyy
insanlar kötüydü bende kitaplara sığındım
neyi söylediğim kadar, nasıl söylediğimde önemli…
Sayfa 62·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
biliyorum ki hayatımın anlamlı olabilmesi için önce kendi gözümde var olmam lazım.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı
“sen elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştın!” diyebilmem lazım. diyebildiysem, benim için sorun bitmiştir.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
kişi, hayatındaki en önemli kişinin kendisi, en önemli tanıklığın da kendi tanıklığı olduğunu fark edemezse hiçbir zaman hayatla ilişkisini doğru kuramaz.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
hayat bir keşif yolculuğudur. neyi keşfedeceksin? özünü, kendini.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam