elif

elif
@eliiffyy
insanlar kötüydü bende kitaplara sığındım
kayboluyorum. yaşamak, ölmek gibi değil.
Sayfa 379·Kitabı okudu
1000k
Reklam
olur ya, belki bir gün tam senin gibi hissederim, senin heyecanların benim heyecanlarım olur: o zaman seni bütünüyle yaşarım, kim bilir?
Sayfa 375·Kitabı okudu
Alıntı
gitmek gerektiği halde bir türlü uzaklaşamıyorum.
Sayfa 370·Kitabı okudu
1000Kitap
kendime göre güzellikler buluyorum yaşamakta işte
Sayfa 357·Kitabı okudu
Alıntı
yaşamanın anlamını bilmek için, ölümün anlamının karanlıkta kalmasını istemiyorum
Sayfa 349·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam