Elif Özer

Elif Özer
@eliifozeerr
Kendinin efendisi olmayan hiç kimse Özgür değildir
Benden daha mutsuz olanlar da vardı. Zaten annem de böyle düşünürdü; sık sık, insanın sonunda her şeye alışacağını tekrarlardı.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam
Kimsenin kimseye teşekkür borcu yok. Zengini-fakiri yok. Kuşu-insanı da yok. Hepimiz görkemli bir sistemin içinde birbirimizi tamamlıyoruz. Yaşam yolculuğu aslında etkileşimlerle örülü bir ağ ve ekipteki her bir birey diğeri için gerekli…
Sayfa 107·Kitabı okudu
Özet şu; biz insana “insan” olduğu İçin değil, gücü kadar değer veriyoruz.
Sayfa 89·Kitabı okudu
O da, hayatımda bir değişiklik yapmanın ilgimi çekip çekmediğini sordu. Ben de, insanın hiçbir zaman hayatını değiştirmediğini, her hayatın birbirine benzediğini, buradaki hayatımdan şikayetçi olmadığımı söyledim.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Bunda yanılma yok; her şey boş ve ölüm yaşamdan çok daha iyi. İnsanın yaşamdan kendini mutlaka kurtarması gerek. Hiç doğmamış olana ise ne mutlu.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam