beyza

İki insan ayrıldığı zaman birbirlerinde bir şeyler bırakıyorlardı.
Sayfa 171 - Can Yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir haftadır beni bırakıp gideceğin günü bekliyorum. Bu bekleyiş üzgünlüğünü bilsen! Dayanamayacağım, ben gidiyorum. Belki daha iyisine ulaşmak elimizde değil. Bilmiyorum. Hoşça kal." İşte her şey o yokken olup bitmişti.
Sayfa 165 - Can Yayınları·Kitabı okudu
İnsan bir şey yapmaya hep geç kalırdı.
Sayfa 165 - Can Yayınları·Kitabı okudu
- Yanında ben olacam. Hem neden insanları bu kadar ciddiye alıyorsun? Başkalarının saçmalarına için için gülmeyi ne zaman öğreniceksin sen? Gel.
Sayfa 131 - Can Yayınları·Kitabı okudu
İnsanların yaşamasında önemli olan, ayrıntılar değil mi?
Sayfa 125 - Can Yayınları·Kitabı okudu