“Daha küçük bir çocukken,"Büyüyünce mutlaka yalnız kalacağım !"derdim. İşte sonunda yalnızdım! Ancak bu defa da yalnızlığa hapsolmuştum. Oysa ben sadece,istediğim zaman,içine girip çıkabileceğim bir yalnızlık odası istemiştim. Kapısı olan bir yalnızlık odası.”