📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yok oluyorum ben...
Kayıp gidiyorum bu düzenin arasında beni ben yapan şeylerden vazgeçiyorum. Onlara benziyorum, onlar gibi konuşuyorum, onlar gibi davranmaya çalışıyorum. Maskem var da diyemiyorum artık o maskeye dönüştü yüzüm. Napsam nasıl gelsem kendime nasıl eskisi gibi olsam. Onun gitmesi mi böyle yaptı beni yoksa ben bahane mi arıyordum uzun zamandır. Basitleşiyorum işte dalga geçtiğim hayatları yaşamak için can atıyorum. Kendimden vazgeçiyorum hayallerimden vazgeçiyorum. Nasıl eskisi gibi olacağım ben nasıl iyileşeceğim nasıl seveceğim tekrar kendimi, başkasını...