İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, hep birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış.
Lütfen rica ediyorum biri bana kitapların sıralamasını yazabilir mi? Ne kitapların üzerinde ne de sitede sıralamaya dair bilgi var. Arkalarını okuyup konuya göre kendimiz mi karar vereceğiz sıralamaya bu nasıl bir saçmalıktır? Yayınevinin bu konuda daha titiz davranmasını beklerdim.