#224719162
-paylaştığım her alıntı ile aynı fikri paylaşmayabilirim (kadın hakları, ırkçılık, politika gibi) (bu açıklamayı yapıyorum çünkü silivri soğuktur)
Annem sırf kitaplığım ona "kötü ve dağınık" gözüküyor diye bütün kitapların yerlerini, raflarını değiştirdi. Okuduğum ve okumadığım kitapları karıştırıp dizdi. Tozlu gözüküyormuş.
Acı,
Hüzün,
Kalp kırıklığı,
İsyan.
Başka bir şey demiyorum.